کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316368 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برنامه گوگل برای ادغام همگام سازی سرویس تجاری و معمولی درایو

به گزارش سافت گذر، گوگل درایو در حال حاضر دو گزینه همگام سازی اطلاعات دارد که Drive File Stream برای کاربران تجاری و Backup and Sync برای کاربران معمولی است.

گوگل گوگل درایو Google Drive

حالا خبر رسیده که گوگل می خواهد این ویژگی را برای کاربران سرویس Workspace ادغام کند. این شرکت امروز خبر داد که قابلیت همگام سازی را برای کاربران تجاری و معمولی ادغام کرده تا مدیران راحت تر بتوانند دستگاه های متصل به سرور اصلی را مدیریت کنند و برای کاربران معمولی هم سردرگمی ایجاد نشود.

طبیعتاً برخی از ویژگی های کلیدی از دو سرویس نامبرده در آینده ای نزدیک ادغام خواهند شد که از آن جمله می توانیم به همگام سازی فایل های موجود در پوشه My Drive جهت دانلود برای استفاده به صورت آفلاین و یا دسترسی و ذخیره فایل های مایکروسافت آفیس و فتوشاپ اشاره کنیم. به علاوه، شما قادر خواهید بود در لحظه ببینید چه کسی دارد یک فایل را ویرایش می کند و یا در مجموعه تصاویر اپل عکسی آپلود نمایید. همچنین، پشتیبانی از حالت تیره و دسترسی همزمان به چندین اکانت، دو قابلیت دیگری هستند که در دو سرویس تجاری و معمولی عرضه می شوند.

علاوه بر موارد گفته شده، سرویس ادغام شده به شما اجازه همگام سازی تصاویر و ویدیوها به Google Photos را خواهد داد. در این میان، برخی از قابلیت ها مانند همگام سازی محتوای پوشه My Drive در رایانه از بین خواهند رفت هرچند شما می توانید این محتواها را به صورت آنلاین ببینید تا حافظه داخلی کامپیوترتان اشغال نشود. همچنین، امکان رد افزونه های فایلی نیز وجود نخواهد داشت.

ضمن اینکه قرار است همزمان با نسخه 45 یا جدیدتر، Drive File Stream به Google Drive تغییر نام دهد. باید یادآوری کنیم که این تغییر اسم کارایی آن را تحت تأثیر قرار نمی دهد و برای اینکه افراد بتوانند از این امکانات استفاده کنند، نیازی نیست کار خاصی را صورت دهند.

برای کاربران سرویس Backup and Sync، گوگل از افراد خواهد خواست از درایو دسکتاپی بهره ببرند. این شرکت همچنین، سه ماه قبل از رخ دادن این اتفاقات ایمیل های هشداری را به همه افراد خواهد فرستاد.

در پایان اشاره کنیم که شما می توانید برای اینکه ببینید این ویژگی چگونه کار می کند، در مرحله بتا آن ثبت نام کنید. ضمناً، گوگل قرار است تاریخ دقیق تر عرضه این قابلیت را در آینده ای نزدیک اعلام کند.

 

 
منبع: neowin.net 

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48498 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/11/19 تعداد مشاهده: 2185
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر